Veelgestelde vragen

FQA 1: Hoe bied je hulp tijdens het project?

Projecten worden altijd uitgevoerd met digitale  ondersteuning of met face-to-face ondersteuning.

Wij begeleiden uw project digitaal via:

- E-mail (via  info@wisehelp.nl)

- Telefoongesprekken (via +31 620.360.992 of +34602.690.195)

- Videoconferentie (via Skype, MS Teams, Zoom of WhatsApp)

- Sociale netwerken (Facebok of LinkedIn)

We kunnen u ook face-to-face begeleiding bieden in een van de volgende Business Centers:

- Loolan Business Center (in Apeldoorn, Nederland)

Onze ondersteuning is beschikbaar in de Nederlandse, Spaanse en Engelse taal. Heb je hulp nodig in je moedertaal? Geen probleem, wij kunnen tegen een meerprijs een van onze meewerkende tolken voor u ter beschikking stellen.

FAQ 2: Kan ik betalen wanneer het project is opgeleverd?

Nee, het is niet mogelijk om achteraf te betalen. Alle projecten vereisen ofwel 100% vooruitbetaling of in het geval van grote projecten moet een percentage vooruit worden betaald, daarna kunt u in termijnen betalen volgens de voortgang van het project.

Alle betalingen dienen te geschieden via overschrijving. Zodra we de betaling hebben ontvangen, ontvangt je een bevestigingsmail en begint het project.

FAQ 3: Wat houdt de after-sales service in?

Zodra een project is afgerond en opgeleverd, sturen wij u een "Klanttevredenheidsformulier". U kunt het formulier vrijwillig invullen, maar we raden u aan dit te doen om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. De dienst after-sales omvat:

- Onderhoud (voor alle diensten)
- Doorlopende coaching en counseling (voor coaching cursussen en programma's)
- Wijzigen en/of corrigeren van fouten (voor alle diensten)
- Persoonlijk advies over het gebruik van de dienst (voor alle diensten)

FQA. 4: Mijn budget is beperkt. Zijn de prijzen vast of bespreekbaar?

Nee, onze prijzen zijn niet vast, we bieden altijd verschillende prijzen en passen ons aan aan de behoeften van de klant. Onder onze verschillende prijzen bieden wij:

-Tarief per uur

-Tarief per project (voor het gehele project).

-Tarief voor gegenereerde waarde

Daarnaast bieden wij tarieven voor kortere projecten, zoals een halfuurtarief, maar ook tijdelijke kortingen en acties.

FQA 5: Ik wil eerst zien hoe Wise Help werkt.  Kan ik eerst een monster krijgen? Of informatie uit eerdere projecten?

Ja, we verstrekken altijd informatie over eerder werk wanneer we deze beschikbaar hebben en u daarom verzoekt. Indien nodig sturen we ook werkvoorbeelden om ervoor te zorgen dat we de meest optimale oplossing voor uw marketing- en communicatiestrategie leveren.

Vond je deze informatie nuttig? Beoordeel het nut ervan hieronder

Rating: 0 sterren
0 stemmen